جراحی آندوسکوپی سینوس

در حال حاضر ، یکی از بهترین روش ها به منظور درمان مشکلات سینوسی ، جراحی آندوسکوپی سینوس می باشد ؛ پزشک ، در طی این جراحی بدون ایجاد برش و با استفاده از ابزارهای مخصوص ، اقدام به رفع مشکلات بیماران ؛ از جمله بهبود جریان هوا از طریق مجاری بینی ، تقویت حس بویایی ، رفع عفونت های سینوسی و غیره می کند.

با انجام جراحی اندوسکوپی سینوس ، می توان به باز کردن منافذ تنگ سینوس ها نیز پرداخت.

در مواقعی که عفونت و التهاب سینوس ها بسیار شدید باشد ، به طوری که از روش درمان با دارو ، نتایج مطلوب دریافت نشود ؛ انجام جراحی آندوسکوپی سینوس ، پیشنهاد می گردد ؛ این روش ، به عنوان بهترین روش درمانی ، توانایی رفع نسبی مشکلات سینوسی را دارد .

آندوسکوپی سینوس

چگونگی انجام جراحی اندوسکوپي سينوس

در گذشته ؛ به منظور تخلیه عفونت سینوس ها ، در ابتدا بافت هایی که دچار آسیب دیدگی شده بودند ، برداشته شده و سپس ، جهت برداشت عفونت ها ، مسیرهای ایجاد می گردید ؛ در صورتی که در حال حاضر ، با انجام روش عمل جراحی آندوسکوپي سينوس ، دیگر نیاز به هیچ گونه برش خارجی نبوده و جراحی ، از طریق حفره های بینی انجام می گیرد ؛ اما چگونه ؟

در حین انجام این عمل ؛ پزشک ، از طریق وارد کردن ابزاری به نام آندوسکوپ درون حفره های بینی ، اعضا درونی بینی را مشاهده کرده و سپس ، بدون ایجاد برش خارجی ، اصلاحات مورد نیاز را اعمال کند .

لازم به ذکر است ؛ تکنیک های بسیاری به منظور انجام جراحی آندوسکوپي سينوس ، وجود دارد که پزشک ، با توجه به شرایط بیمار یکی از بهترین آن ها را انتخاب می کند.

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس چه کسی است ؟

دکتر علیرضا مومنی ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، جراح پلاستیک سر و گردن ، دارای بورد تخصصی ، بهترین جراح آندوسکوپی سینوس ، دارای نمونه کارهای موفق بسیاری در این زمینه در کارنامه کاری خود می باشند ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایشان ، می توانید به صفحه اینستاگرام شان مراجعه نمایید .

هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس چقدر است ؟

اطلاع از هزینه نهایی جراحی آندوسکوپی سینوس ، نیازمند مراجعه به پزشک و قرارگیری تحت معاینه می باشد ؛ بنابراین ، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره به پزشک مراجعه نمایید.